søndag den 4. august 2013

flere sommer indkøb + klip fra mit værelse

Hej allesammen
I dag har jeg været på arbejde det meste af dagen, og er lige kommet hjem. Som jeg lovede i går, vil jeg i dag vise flere billeder af de lækre ting jeg har fået købt + at give jer et lille indblik af mit værelse :-) Sååå jeg håber I kan lide mit indlæg.


 Her ses billeder af min nye taske, synes den er såå fed! Hvad synes I?? Elsker mønstret i skindet. Tasken er fra mærket Mango, og jeg købte den på min ferie i spanien til omkring 350 kr.
Jeg har også fået købt lidt smykker. Fik nogle penge af min mormor og morfar efter at have afsluttet mine eksaminer. Og købte dette guld kors fra Stine A, det er simpelthen så flot!














Halskæden med sølvperlerne er fra moss copenhagen den koster 150 kr. Og den ser rigtig godt ud sat sammen med mit kors ;-)



Smugkig på mit værelse

Har købt en rigtig fin pude med et foto af en ulv på, elsker de puder med fotoer af dyr på de er så smukke! Puden var sat RIGTIG meget ned, man har lov at være heldig. Jeg fik den for 50 kr. mener den havde kostet 300-400 kr. før.

Jeg har samlet nogle rigtig flotte fyrfadslysestager fra Tine k home, de har farverne grålig brun og blå, og de koster 79 kr. pr. stk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar