søndag den 8. juni 2014

Ciaté on my nails

Hej! I dag slapper jeg af i det dejlige vejr. Jeg fik lige lyst til at tage denne meget blå neglelak på, men synes, det er rigtig fint med farver på neglene især her til sommer. Jeg kan rigtig godt lide ciate's neglelakker, de er meget fine blanke, når man har putter to lag på og så synes jeg, at de holder længe. Jeg har temmelig mange af dem, havde nemlig en julekalender i år, hvor jeg fik en ny hver dag. For at gøre neglene ekstra holdbare og blanke, starter jeg med en underwear, derefter putter jeg to lag på af den valgte farve, og så slutter jeg af med en helt fantastisk speedcoat også fra ciate. Den er så smart! Når du har lagt det på, går der få sekunder og så er neglene tørre. Dog skal man stadigvæk være forsigtig, da neglelakken under ikke er tør.
Håber I kunne lide mine tips og så må I have en fortsat god søndag!
Knuuuus!! <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar