lørdag den 14. juni 2014

How I style my summer dress....

Hejsa!! Forleden købte jeg denne meget enkle kjole til næsten ingen penge. Synes den er rigtig fin, og så er den super behagelig at hoppe i, når det er varmt. Men jeg synes også, at man skal style den med lidt accessories, da det kan kan blive kedeligt uden. Jeg valgte at tilføje en meget simpel halskæde, men den kommer rigtig fint til udtryk sammen med en meget enkel kjole. Da jeg havde den på første gang, tog jeg også en sort læderjakke på. Derudover har jeg også købt denne helt vildt flotte taske, som I kan se på billedet. Den minder sååå meget om den fra Stella Mccartney, men det er den dog ikke, men fik den til en MEGET lavere pris end den ægte vare. Tasken er i skind og er lavet i Italien. Synes også, at tasken vil klæde kjolen rigtig flot og sammen skabe et råt, men rigtig fint look. 
Håber i nyder det dejlige vejr, så må I have en rigtig skøn lærdag aften!
KNUS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar