søndag den 15. juni 2014

Shopping on....

I dag har jeg shoppet online. Jeg har fundet disse fine ting, som er bestilt hjem. Jeg glæder mig rigtig meget til at modtage det. Dog har jeg ikke bestilt skoene, synes bare de er rigtig fine og ville klæde sættet godt. Hjemmesiden hedder Sheinside.com og den har virkelig mange fede ting til ikke særlig mange penge. Der er fri fragt, men det tager dog nogle dage før varerne modtages. Jeg vil helt klart anbefale jer, at kigge forbi. Som I kan se på billedet, har jeg fundet mig et par shorts, som virkelig er populære denne sæson, synes disse var ekstra fede, da de har et læder look. Derudover har jeg også bestilt en hvid blazer, som jeg har været på udkig efter i noget tid, synes at den er med til at give et mere eksklusivt look. Og til sidst har jeg bestilt en blonde bluse, som jeg har set rigtig mange have på, den er dog købt i one-size, så er lidt spændt på at se, hvordan den passer i størrelsen. Håber I også kan finde nogle fine sommer ting, fortsat god søndag og knus herfra! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar